معمای تست روانشناسی

معمای تصویری

به نظر شما احمق‌ترین آدم در تصویربالا کیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما:

1.
شما یک رهبر هستید و مسئول تصمیم‌گیری‌ها اغلب با شماست. نزدیکان شما می‌دانند که می‌توانند به شما اعتماد کنند، با اینحال شما را فردی غیرقابل انعطاف و سرسخت معرفی می‌کنند. اغلب تصمیم‌گیری‌های شما بدون تغییر خواهند ماند اما بهتر است در تصمیم‌گیری‌هایتان تمام جوانب را بسنجید.
2.
عقل و تعادل دراحساسات دو بخش مهم در زندگی شما هستند که شما را هدایت می‌کنند. با اینحال هرازچندگاهی تمایل دارید که مسئولیت‌هایی که برعهده‌ی خودتان هست را به دیگران منتقل کنید. شما فردی مهربان هستید اما اغلب افرادی که در زندگی شما هستند سعی می‌کنند تا از مهربانی شما سوءاستفاده کنند.
3.
شما اهل خیالپردازی هستید اما رویاهایتان تا حدی غیرواقعی هستند. با اینحال تمام تلاشتان را می‌کنید تا رویاهایتان را به واقعیت بدل کنید. نزدیکان شما معمولا شما را به خوبی درک نمی‌کنند و شما را انسانی عجیب می‌نامند با این حال از دید شما غیرطبیعی بودن خیلی هم اتفاق بدی نیست!
4.
شما فردی هستید که قوانین و قواعد زندگی برایتان خیلی ارزشمند هستند. شخصیت بسیار مستقل و محکمی دارید. شما نظریه‌پرداز هستید و درمورد تمام افراد و وقایع زندگی نظر منحصر به فرد خودتان را دارید. شما همیشه این توانایی را دارید که به خاطر ارزش‌های خودتان برخلاف جریان رودخانه حرکت کنید. اما باید مراقب باشید که در مسیر ایستادگی در راه رسیدن به اهدافتان دچار دردسر نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *