معمای روانشناسی تصویر حیوانات

معمای تصویری
در تصویر بالا چه حیوانی میبیند؟
سگ یا خوک یا خرس یا نهنگ یا گرگ یا کوسه ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما:

💠🐶سگ:
وفاداروخواستنی هرگزنمی توان در وفاداریتان شک کرد. درکارتان صداقت وخلوص نیت به چشم می خورد. بسیارساده دل و بی شیله پیله. اهل جروبحث کردن نیستید. متواضع،خاکی وواقع بین. به همین دلیل است که دوستانتان دل بسته ی شما می شوند. درانتخاب پوشاک وسواس وسلیقه ی خاصی دارید. اگرلباسهایتان مطابق مد روز نباشد مسلماً ناراحت می شوید. محبوب، پرطرفدار، خوش برخورد و باگذشت هستید. دوستانی بسیارخوب و قابل احترام دارید، دوستانی که هرکدام شخصیت برجسته ای دارند.

💠🐷خوک:

تاحدی شیطان،ناقلاوبازیگوش برق بازیگوشی درچشمانتان همان عاملی ست که موجب گیرایی وجذابیت بالای شمادرنزداطرافیان ودوستان می شود. بسیارشوخ طبع وبامزه.پس تعجبی نداردکه مردم خواهان همکاری شمابوده وچشم انتظارحضورتان درتمام فعالیتهای گروهی می شوند. ازسوی دیگرحساس ودل نازک هستیدکه این یکی ازنقاط ضعفتان است. مردم مجبورندهنگام حرف زدن باشما،درانتخاب کلمات بسیاردقیق و سنجیده عمل کنند. خدابه دادکسی برسدکه هنگام روبروشدن باشما با کلمات بازی کند!

💠🐳دلفین یا نهنگ :

عاشق صلح وآرامش هستید. ترجیح می دهیدازموقعیتهایی که نیازبه جنگ وجدال درآن حس می شود،پرهیزکنید. ازبودن درهوای آزاد لذت می برید وازنشستن طولانی مدت دریک جابیزارید. رهبربه دنیا آمده ایدواین استعداد راداریدکه چگونه دیگران رابه کارکردن وادارکنید. دوست داریدکه دوستتان بدارند.
هنگامی که می بینیدتوجه کسی به سوی شماجلب شده است،خودرابه تمامی وقف اومی کنید! بسیارصفت پسندیده ای است…امابه شما اخطار می دهم برخی میتوانند باسود جستن ازاین ویژگی اخلاقی،بیش ازحد تملق شمارا بگویند وکارشان راپیش ببرند. بنابراین مراقب باشید.

💠🐺گرگ:

بسیاردوست داشتنی وتحسین برانگیز گاهی اوقات خجالتی اما زیرک وسریع الانتقال. گه گاه سکوت را ترجیح می دهید.دوست دارید به همه ی مسایل پی ببرید وازهر ماجرایی سردربیاورید. درشرایط عادی خونسرد وخوددارهستید. اماوقتی پای استدلال به میان می آید به آتشفشانی آماده فوران شبیه می شوید. بشدت طرفدار مد هستید.ولی بطورکلی با هر تیپ آدمی نشست و برخاست می کنید. اما دوست ندارید که باغریبه ها زیاد حرف بزنید. مردم در کنار شما راحت هستند و در انتخاب دوستانتان دقت می کنید.

💠🐋کوسه:

شما سمبلی از رویکرد هرچه پیش آیدخوش آید هستید. اطرافتان هر اتفاقی بیفتد، خوشایند یا ناخوشایند به حالتان فرقی نمی کند. درحقیقت هرجا میروید شادی رامی پراکنید. راهبری جمع دوستان همواره بعهده شماست و به وقت نیاز در تسلی بخشیدن به افراد مهارت بالایی دارید. از ریاکاری بیزارید و از افراد ریاکار دوری می کنید، آنها جایی در زندگیتان ندارند. درکارتان بسیار منظم و اهل حساب و کتاب هستید. بنابراین هیچ وقت با انباشتگی و به تعویق افتادن کار مواجه نمی شوید. زندگى بدون عشق را نمى پذيريد.

♠️🐻خرس:

شما فردی مرموزهستید. می توانید به راحتی فشارهای زندگی را تحمل کنید و در رویارویی با هر ناملایمتی عنان اختیار از کف نمی دهید و صبرپیشه می کنید. بیشتر اوقات می توانید جدی و مصمم باشید و عاشق شایع پراکنی به همراهی دوستانتان هستید. بسیار مبادی آداب و آراسته. دلتان می خواهد هر موقعیت و هرچیزی به همان شکلی که خودتان دوست دارید، برایتان فراهم شود، که البته گاهی اوقات این کار شدنی نیست. در نتیجه ممکن است در برخی روابط انسانی شکست بخورید. اما از سوی دیگر دوست دارید هر زمان دیگران نیازمند حضورتان هستند در کنارشان بوده آنها را در حل مشکلاتشان یاری کنید و در سختی ها دوشادوش هم گام بردارید.

 

یک دیدگاه 3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *