خواص فوق العاده نوشیدن چای سیاه

دانستنی

محققین آمریکایی اعلام کرده‌اند

چای سیاه میتواند ویروس آنفولانزا را مختل و ویروس تبخال را مهار کند، همچنین چای سیاه اثر ضد پوکی استخوان، ضد آرتروز، ضد افسردگی و آلزایمر دارد.
سرطان بیماری مهلکی است که تا به حال جان میلیون ها نفر را گرفته است. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان تخمدان، نوشیدن چای سیاه را آغاز کنید.

بیش از 29 میلیون نفر در آمریکا دیابت دارند و حدود 30 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. این اختلال متابولیک حاد باید در مراحل اولیه درمان و یا حتی پیشگیری شود. دانشمندان دریافته اند که نوشیدن چای می تواند به کاهش خطر دیابت نوع 2 کمک کند تا بدن را نسبت به انسلولین حساس تر و از اختلال عملکرد سلول بتا جلوگیری کند.

چای سیاه غنی از آنتی اکسیدان ها است که به تغذیه رادیکال های آزاد اکسیژن کمک می کنند. رادیکال های اکسیژن تمایل دارند دی ان ای را تغییر دهند و عملکرد سلول عادی را مختل کنند. این می تواند منجر به التهاب و فعال سازی مسیرهای التهابی شود که به نوبه خود می تواند بدن را در حالت استرس قرار دهد. چای سیاه به بیرون ریختن رادیکال های اکسیژن کمک می کند در نتیجه به بازیابی سلول وعملکرد بدن کمک می کند و ایمنی را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *